شنبه 29 اردیبهشت 1403  

اخبار

1403/2/16 یکشنبه

بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از غرفه این دانشگاه در هفدهمین جشنواره شهید مطهری .

بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی هم زمان با هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و ششمین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه آموزشی برگزار شد. .

.
 به گزارش خبرنگار وب‌دا از آبادان،  دکتر سید محمد محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از غرفه این دانشگاه در حاشیه جشنواره آموزشی شهید مطهری دیدن کرد. در این بازدید که دکتر حمیدرضا زاهری معاون آموزشی,تحقیقات و فناوری دانشگاه وی را همراهی می کرد، جمعی از اساتید و دانشجویان کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز حضور داشتند و محصولات نوآورانه آموزش پزشکی، کتاب، بنر و پمفلت‌های آموزش پزشکی را در این همایش ارائه دادند.
به گزارش خبرنگار وب‌دا از آبادان، پیش از ظهر امروز دکتر سید محمد محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از غرفه این دانشگاه در حاشیه جشنواره آموزشی شهید مطهری دیدن کرد. در این بازدید که دکتر حمیدرضا زاهری معاون آموزشی,تحقیقات و فناوری دانشگاه وی را همراهی می کرد، جمعی از اساتید و دانشجویان کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز حضور داشتند و محصولات نوآورانه آموزش پزشکی، کتاب، بنر و پمفلت‌های آموزش پزشکی را در این همایش ارائه دادند.
.
آرشیو
كلمات كليدی :جشنواره شهید مطهریایده های نوآورانه آموزشی
بیشتر