شنبه 29 اردیبهشت 1403  

اخبار

1402/10/26 سه‌شنبه

کلیپ/ پویش تقسیم شادی با طعم مهربانی.

پویش خیریه تقسیم شادی با به همت کانون اخلاق معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آبادان، انجمن مهندسی بهداشت حرفه ای و با همکاری کانون خیریه با تهیه و توزیع بیش از 300 ساندویچ برگزار شد..

.

عذرا اسماعیلی دبیر کانون اخلاق در مصاحبه با خبرگزاری وبدا از آبادان خصوص این پویش گفت: ماه رجب فرصتی برای احیاء خود می‌باشد تا با آمادگی کامل برای بهره‌مندی از ماه پر فضیلت رمضان گام برداریم. با توجه به این که تمامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان آمادگی هرگونه حضور پرشور در فعالیت های خیریه دارند، بر آن شدیم تا با گامی کوچک، شادی جمعی از هموطنان عزیز را برپا کنیم.

اسماعیلی افزود: در این پویش که با مشارکت فوق العاده دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان همراه شد، بیش از ۳۰۰ عدد ساندویچ کالباس تهیه و توزیع گردید.
دبیرکانون اخلاق گفت: ۵۰ عدد ساندویچ به انجمن بیماران سرطانی کم برخوردار آبادان آبادان تحویل و باقی با توجه به شناسایی خانواده های محروم توسط کانون خیریه به سرعت توزیع گردید.

اسماعیلی در پایان گفت: امیدواریم شادی همیشه سهم تمامی خانواده ها باشد. و ما نیز با توکل به خدا، عهده دار خدمت به هموطنان عزیز باشیم.

.
آرشیو
كلمات كليدی :فعالان مفداکانون اخلاق حرفه ایمعاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آبادانمفداآبادانوبدا آبادان
نسخه قابل چاپ
بیشتر