یکشنبه 30 اردیبهشت 1403  

اطلاعیه ها

1402/10/13 چهارشنبه

همراهی ویژه با دانشجویان در ایام امتحانات.

اداره مشاوره معاونت فرهنگی و دانشجویی از استقرار کارشناسان سلامت روان این مرکز در خوابگاه های دانشجویی مقارن با شروع امتحانات پایان ترم دانشجویان خبر داد.

.

به گزارش وبدااز آبادان ، دکتر زینب عامری رئیس اداره مشاوره معاونت فرهنگی و دانشجویی آبادان عنوان کرد؛مقارن با شروع امتحانات پایان ترم تحصیلی کارشناسان اداره مشاوره معاونت فرهنگی و دانشجویی به منظور ارائه خدمات روانشناختی به دانشجویان در سراهای دانشجویی دختران و پسران مستقر گردیدند.

وی یادآور شد امتحان همیشه برای دانشجویان و خانواده هایشان مهم است چرا که در درجه اول میزان آموختگی دانشجو دانسته می‌شود و معیار سنجش درس خواندن او است و علاوه بر این، می‌تواند در مراحل بعدی تحصیلی او نیز موثر باشد.

وی با بیان اینکه در کنار درس خواندن شرایط جسمی و روحی دانشجویان نیز در نتیجه امتحان مهم هستند و نمی توان تمام نتیجه امتحان را به میزان درس خواندن آن‌ها ربط داد خاطر نشان کرد این روزها که در ایام امتحانات هستیم مرور شرایطی که می تواند دانشجویان را در وضعیت مطلوب تری به جلسه امتحان برساند حائز اهمیت است، لذا اداره مشاوره در این ایام بیش از پیش و با استقرار در سرای دانشجویی در کنار دانشجویان قرار دارد.

.
آرشیو
كلمات كليدی :اطلاعیه اداره مشاورهمفداآباداندانشگاه علوم پزشکی آباداناداره مشاوره دانشگاه علوم پزشکی آبادانمعاونت فرهنگی دانشجویی علوم پزشکی ابادان
نسخه قابل چاپ
بیشتر