یکشنبه 30 اردیبهشت 1403  

کانون‌ها و تشکلات دانشجویی

1402/9/28 سه‌شنبه

مجموعه کارگاه های امداد و نجات برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان.

کانون هلال احمر معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آبادان در راستای رسالت آموزشی خود اقدام به برگزاری کارگاه های متعدد امداد و نجات نمود..

.

دل آرا کرمی دبیرکانون هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مصاحبه با وبدا در آبادان گفت: بعد از آسیب شناسی و برگزاری جلسه با مجمع تخصصی کانون و مسئولین سازمان جوانان هلال احمر برآن شدیم تا مجموعه ای متعدد از کارگاه های امداد و نجات با عناوین مختلف را برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان پایه‌ریزی نماییم.

مجموعه کارگاه های امداد و نجات برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان

وی افزود: در طی این کارگاه ها، که با استقبال بی سابقه ای از طرف دانشجویان همراه بود، سرفصل های آشنایی با علائم حیاتی، احیا قلبی ریوی و چک فشار خون و آشنایی با اقدامات لازم برای افراد موقع صرع و تشنج، انواع مسمومیت ها، گزیدگی و آموزش تزریقات عضلانی، پانسمان و بانداژ، اطفاء حریق و حمل مصدوم، آموزش انجام شد.

همچنین دبیر کانون هلال احمر گفت: این کارگاه ها با هدف آشنایی و آماده سازی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان در دوماه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه با حضور اساتید مجرب برگزار گردید.

مجموعه کارگاه های امداد و نجات برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان

کرمی در پایان گفت: کانون هلال احمر آبادان، همیشه در استان و در سطح کشور عزیزمان درخشیده و میراثی بزرگ بود که به دست اینجانب سپرده شد. میراثی که امیدوارم با کوشش و پشتکار و رضایت خدا بتوانم به دستان توانمند دانشجویی دیگر بسپارم. و امیدوارم تا وقتی عهده دار این مسئولیت سنگین هستم، خدمت به مردم عزیزم را در لحظات حساس و بحرانی به خوبی انجام دهم.

.
آرشیو
كلمات كليدی :هلال احمرکارگاه امداد و نجاتکانون هلال احمرمفدا آباداندانشگاه علوم پزشکی آبادانمعاونت فرهنگی دانشجویی