شنبه 29 اردیبهشت 1403  

کارگاه آموزش

1402/8/11 پنجشنبه

آغاز برگزاری سلسله کارگاه‌های یک عاشقانه آرام.

رئیس اداره مشاوره معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آبادان از برگزاری اولین جلسه سلسله کارگاه‌های یک عاشقانه آرام (مهارت های پیش از ازدواج و ازدواج ) خبر داد. .

.

دکتر زینب عامری رئیس اداره مشاوره معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفتگو با خبرنگاروبدا درآبادان اذعان داشت اولین کارگاه یک عاشقانه آرام در تاریخ 9 آبان ماه 1402 و با حضور دانشجویان در سالن جلسات معاونت آموزشی این دانشگاه و با تدریس فردوس حدیده و مرضیه جعفرزاده دشتی روانشناسان بالینی اداره مشاوره معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.

آغاز برگزاری سلسله کارگاه‌های یک عاشقانه آرام

عامری در ارتباط با این کارگاه عنوان کرد که فرد پیش از ازدواج باید تمام شرایط را بسنجد و به صرف عاشق شدن برای ازدواج اقدام نکند، نباید به بخاطر اینکه عاشق شدیم و با این تصور که عشق لزوما احساس خوبی است برای ازدواج اقدام کنیم.

آغاز برگزاری سلسله کارگاه‌های یک عاشقانه آرام

وی افزود ما همیشه تصور می کنیم از عشق آسیبی نمی‌بینیم ولی گاهی انتخاب عشق نادرست آسیب زننده است و افراد آسیب‌های جبران ناپذیری می‌بینند؛ به همین سبب در جلسه اول مباحثی تحت عنوان خودشناسی و استقلال فکری و سندرم سیندرلا و همچنین شناسایی و تعریف و انواع عشق واقعی و کاذب و دیدگاه‌های آن عنوان و مطرح شد.

در خصوص کارگاه‌های برگزار شده به منظور افزایش مهارت دانشجویان ایشان عنوان کرد پیش از این نیز در تاریخ های 24/07/1402 و 02/08/1402 کارگاه‌های مهارت آموزی در اعتماد به نفس و عزت نفس بر مبنای رویکرد درمان پذیرش و تعهد ویژه دانشجویان همتایار، دانشجویان رشته بهداشت عمومی و اتاق عمل با تدریس فردوس حدیده روانشناس بالینی اداره مشاوره معاونت دانشجویی و فرهنگی برگزار گردید که در این کارگاه شش رکن اصلی عزت نفس و مهارت‌های عملی عزت نفس و تست عزت نفس کوپر اسمیت ارائه و تفسیر شد.

آغاز برگزاری سلسله کارگاه‌های یک عاشقانه آرام

از دیگر مباحث مطرح شده در این کارگاه می توان به ترس عمده دانشجویان از صحبت کردن در جمع اشاره کرد و همچنین عوامل خروج از ناحیه امن(comfort zone) که گاهی اوقات برای افراد امن تلقی نمی‌شود و باید از آن برای مسیر رشد و ترقی جراتمندانه خارج گردید.

آغاز برگزاری سلسله کارگاه‌های یک عاشقانه آرام

.
آرشیو
نسخه قابل چاپ
بیشتر