اخبار

.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان، در روز دوشنبه مورخ1397/06/26 جلسه ای در دفتر معاونت آموزش و به منظور برگزاری آیین استقبال از دانشجویان جدیدالورود با تشکیل کارگروه ویژه ستاد استقبال انجام شد.

در این جلسه ابتدا خانم آل حمود، سرپرست اداره آموزش دانشکده گزارشی از وضعیت و تعداد پذیرفته شدگان و ثبت نام و مشکلات پیش روی آن ارائه داد. وی همچنین اظهار داشت: 311 نفر در 10 رشته در سال تحصیلی 98-97 از سوی سازمان سنجش کشور جهت تحصیل در دانشکده علوم پزشکی آبادان از طریق کنکور سراسری پذیرفته شده اند.

در ادامه هماهنگی های لازم جهت برگزاری مناسب آیین استقبال از دانشجویان جدیدالورود و ثبت نام آنها صورت گرفت و وظایف اعضای کارگروه مربوطه تبیین شد.

در همین راستا دکتر نوری، معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده طی مذاکره با مهندس داودی، رئیس اداره آمار و فناوری اطلاعات دانشکده مواردی را جهت برگزاری هرچه بهتر روند ثبت نام پذیرفته شدگان در حوزه مربوطه مطرح نمود.

در ادامه دکتر حسینی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده با بیان مشکلات و چالش های احتمالی در روند ثبت نام و برگزاری مراسم استقبال به ارائه نکات کلیدی در این راستا پرداخت و خواستار بهترین تلاش و عملکرد از سوی کارگروه ستاد استقبال گردید.
عكس هاي مرتبط :

بیشتر