چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403  

اخبار

1403/1/18 شنبه

پرونده ارتقا به دانشیاری 8 عضو هیات علمی در جلسات کمیته منتخب در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ بررسی شدند.

جلسات مربوط به ارتقای عمودی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ برگزار شد..

.
به گزارش وبدا آبادان، دکتر حمیدرضا زاهری معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری و دبیر کمیته منتخب دانشگاه علوم پزشکی آبادان از برگزاری ۱۰ جلسه کمیته منتخب در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ خبر داد.
وی افزود: در این جلسات، پرونده ارتقا به دانشیاری ۸ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه با توجه به آیین نامه ارتقا اعضای هیات علمی مورد بررسی قرار گرفتند.
دکتر زاهری با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از بدو تأسیس تا کنون ۶ دانشیار داشته است، ابراز امیدواری کرد که با ارتقا یافتن ۸ عضو متقاضی و رشد بیش از ۲ برابری تعداد دانشیاران این دانشگاه، جهشی بزرگ در دانشگاه علوم پزشکی آبادان در این حیطه رخ دهد.
وی در پایان از همه عوامل برگزاری این جلسات از جمله آقای دکتر محمدی ریاست دانشگاه و رئیس کمیته منتخب، آقای دکتر چراغیان نماینده هیات ممیزه، خانم دکتر آبسالان عضو ثابت کمیته منتخب، آقای دکتر قلاوند و آقای دکتر قاسمی مدیران اسبق و فعلی امور هیات علمی، آقای شرفی کارشناس کمیته منتخب و سایر افرادی که بطور مستقیم و غیرمستقیم در برگزاری این جلسات نقش داشتند تشکر کرد.
 لازم به ذکر است که پرونده های اعضا پس از بررسی در جلسات کمیته منتخب و در صورت کسب امتیازات لازم، در کمیته تخصصی و هیات ممیزه که جلسات آن ها در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار می شود هم بررسی می شوند و پس از کسب امتیازات لازم در این جلسات، عضو هیات علمی به مرتبه دانشیاری و استادی ارتقا خواهد یافت.
.
آرشیو
كلمات كليدی :ارتقای عمودی اعضای هیات علمیدانشیاریدانشگاه علوم پزشکی آبادانکمیته منتخب
بیشتر