یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  
1402/12/14 دوشنبه

برگزاری جشنواره شهید مطهری در دانشگاه علوم پزشکی آبادان.

برگزاری چهارمین دوره جشنواره داخلی شهید مطهری در اسفند ماه 1402 .

.
‍به گزارش خبرنگار وبدا از آبادان، چهارمین همایش آموزش پزشکی (جشنواره شهید مطهری ) دانشگاه علوم پزشکی آبادان در چهاردهم اسفند ۱۴۰۲ در بخش های فرآیندهای آموزشی، مقالات آموزش پزشکی، ایده‌های نوآورانه آموزشی، تجارب موفق آموزشی، به همت کمیته جشنواره شهید مطهری مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان، ویژه دانشجویان، اعضای هیات علمی و سایر محققین حوزه آموزش پزشکی در این دانشگاه برگزار شد.
در این جشنواره که با حضور دکتر سید محمد محمدی رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی آبادان ( رئیس همایش)، دکتر حمید رضا زاهری معاون محترم آموزشی، تحقیقات و فناوری این دانشگاه ( دبیر کمیته علمی همایش) و خانم اسدی عضو هیات علمی سرپرست کمیته جشنواره آموزشی شهید مطهری (دبیر اجرایی همایش) برگزار شد. محققین در ۸ حیطه تدوین و بازنگری برنامه‌های آموزشی، طراحی و تولید محصولات آموزشی، یاددهی و یادگیری، ارزشیابی آموزشی، مدیریت و رهبری آموزشی، یادگیری الکترونیکی،هوش مصنوعی و آموزش و کوریکولوم پنهان در آموزش به رقابت پرداختند و با ثبت نمرات و امتیازدهی توسط داوران جشنواره، نفرات برتر انتخاب شدند.
در مراسم اختتامیه که در سالن آمفی‌تاتر بیمارستان علوی برگزار شد، با اهدای تندیس ویژه جشنواره و جوایز، از برگزیدگان حیطه‌های موضوعی مربوطه قدردانی به عمل آمد.
این جشنواره نمونه‌ای از جشنواره کشوری شهید مطهری بوده که هدف از برگزاری همایش‌های این چنین در دانشگاه‌ها، کسب ایده و تجربه در زمینه آموزش پزشکی، در راستای حل مشکلات آموزشی و توسعه و ارتقا آموزش پزشکی و همچنین انگیزه و آماده‌سازی محققین و دانشجویان در خصوص شرکت در همایش‌های ملی و بین‌المللی در آینده است.
.
آرشیو
عكس های مرتبط :كلمات كليدی :جشنواره مطهری 1402ایده های نوآورانهدانشگاه علوم پزشکی آبادان